Publicerat: / Milaya -12

Babysimmet

Har lite ångest över det här med babysim kursen... För det första avskyr jag simhallen, tycker den e lite snuskigt ofräsch... :) För det andra att man skulle behöva vara två, Juan jobbar de flesta lördag förmiddagar, dessutom gillar inte han heller simhallen, än mindre sliskiga simbyxor (männen får ej använda simshorts). Men mormor kan ställa upp som vuxen nr två när hon är ledig, så det skulle vara okej. Men det är dyrt, enligt min mening iaf. 120€, för 10x30 min. Första gången är bara 20 min. Och jag är verkligen ingen morgonmänniska heller, kl 9 lördagar är väl tidigt, men jag förstår såklart konceptet att bassängen är som renast just då! Nåja, mina negativa tankar är rätt många, men trots det vill jag göra detta för Milaya. Det bestämde jag ju typ redan i femte månaden av graviditeten, även om jag då sa att mormor fick båda och jag kunde sitta och titta på :) men det är väl bara att hoppa i baddräkten och göra det här.... Med en positiv anda på lördag morgon!


Postat av: Marika

Det låter dyrt men far 2 pers och simmar 10 ggr blir det 100e. Och sen är ju 2 ledare med på babysim! Jag rekommenderar verkligen babysim!!

Svar: Ja kanske det inte är så dyrt iaf... Och jag tror säkert att det är värt det, bara jag skulle slippa ;) men blir säkert riktigt skoj bara man tar sig dit!
Patricia

2012-09-17 @ 16:34:33
Postat av: malin

Ja kan kanske kom mie non gang om it momma kan!

Svar: He va redan planiera sälja i lett höv å ;) :D
Patricia

2012-09-17 @ 20:16:24
http://malintikkala.blogg.se
Postat av: Piisa

Haha Malin va bra skriva åv mieg, jekla htc... E va sålis planiera i mett höv å, sku e ju sta!

2012-09-17 @ 21:50:17
http://borknasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...