Publicerat: / Milaya -12

Teletubbies

 
Nuförtiden ligger vår lilla solstråle på magen på morgonen när jag öppnar mina ögon efter att ha försökt ignorera faktum att det faktist är dags att öppna ögonen nu... Milaya ligger där och pratar med alla och ingen. Då är det ett perfekt tillfälle att ta fram htc:n, in på youtube, på med teletubbies introvideon, sätt den framför M. och jag har då garanterat 4 minuter på mig att hoppa i duschen innan damen blir upprörd över att hennes favoritsång är slut =)
Alla sätt som funkar är bra ;)
 
 


Postat av: malin

Babblarna piisa!räddaren i nöden!å aram zam zam ha vuri poppis å.

Svar: Ja e va ju he e hätt hede du tala om :) men hittills åv allt ja ha prova så je bare teletubbis som gäller. Happyface, annåsch je bare ointressant. Men ska prov me täide båbblår ;)
Patricia

2012-10-03 @ 13:08:38
http://malintikkala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...