Publicerat: / Milaya -12

Äventyrs ryggsäcken

Nu är det inte ens en månad kvar tills resan är på farstutrappan.
Ska bli sååå skönt!
Idag har Milaya och jag prövat ryggsäcken vi har fått låna av en vän.
Jag äääälskar den!
Barnet som ändå helst inte sover i vagnen tycker det är jätteintressant att vara ute om man får sitta i selen. Vår egen babybjörn är knappt i användning mera eftersom liten börjar vara tung att ha fram på magen. Men nya ryggsäcken är perfekt! Och jsg går så mycket hellre på promenad med den än vagnen. Känns som att jag får bättre motion med sle än vagn. Dessutom vill jag gå i skog och mark, offroad, vilket ju inte funkar så bra med vagn :) 
 
Glada vi till skogen gå...
 
Den här ska definitivt med på resan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...