Publicerat: /

Tisdagen

Dagens positiva

Vi har äntligen bokat resan, den så kallade bröllopsresan tillsammans med barnen. Kommer att vara så skönt med miljöombyte, värme och kvalitetstid med familjen efter en tuff höst för hela familjen.
I November bär det alltså av till Playan på Teneriffa.


Dagens negativa

Det har inte hänt nåt negativt idag. Förutom bristen på tid. Har en hel massa som skulle behöva göras på gården men det är sånt som får lov att vänta nu! Men staketet till lilla träningsbanan är bara halvt målat. Så åtminstone de ska behöva målas snart. Blir att försöka över helgen.



För övrigt har jag idag haft en sådan där dag när jag är extra tacksam för vad jag har. Min familj framförallt! ♡





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...