Publicerat: /

1 September & ny blogg grej

Hösten är här och min blogglust verkar också återvända.
Tredje inlägget idag och under sommaren har det kanske blivit 3 per månad... Nu ska jag försöka ändra på det.

Ska även införa en ny grej.
Dagens mest positiva
&
Dagens mest negativa

Så vi börjar idag när det är ny månad och inledning av hösten.

Dagens mest positiva. Det fick jättebra för Yamila på dagis idag. Grät inte alls och tantorna sa att det verkade som hon var hur van som helst att vara på dagis. :)

Dagens mest negativa. Mina händer håller på att ge upp, min överrörlighet är absolut mest påtaglig i händerna och mina fingrar har numera knappt någon stabilitet alls. Dessutom har jag ofta skakningar så folk tror att jag är nervös eller nåt. Just idag, ikväll, så klarade inte min högerhand att lyfta ut ugnsplåten med varma smörgåsar ur ugnen utan den föll ur min hand och alla smörgåsar hamnade upp o ner på ugnsluckan. Det gick att rädda smörgåsarna men inte mitt humör. Jag blir så frustrerad när händerna inte lyder. Att jag har bra muskelstyrka i dem hjälper inte när stabiliteten inte funkar... Svårt att förklara, det måste ses.

Nu sovdags, det är snart en ny dag! 

(Bild från när Milaya övade sig i att fotografera!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...