Publicerat: /

Veckan går mot sitt slut

Fredag och Milaya är på dagis. Jag och lilla Yamila har alltså en tumisdag. Inte mycket har vi åstadkommit heller. Det enda vettiga jag gjort är typ att plocka i diskmaskinen!
Igår städade jag dock sovrummen lite extra och fixade nya gardiner i Milayas rum. Blev riktigt mysigt med blå gardiner i hennes färgglada rum.



Idag har vi (läs: jag) lunchat tillsammans med P och hennes dotter på lokala pizzerian. 
Snart är det dags att hämta storasyster från dagis, fixa middag och sen är det dags för kvällens innebandyträning.
Och imorgon är det säsongens sista turnering, denna gång i Vasa.
Ska bli roligt och lite tråkigt också när man vet det är sista för i vår. Men spelar gör vi ju endå och det är ju huvudsaken!


Mina knän har krånglat på sistone så hoppas att dom håller imorgon...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...