Publicerat: /

Tisdagen den sista mars

Tisdag morgon och Milaya är på dagis.
Jag har massor att göra på laptopen men Yamila har bestämt att jag inte får sitta vid den tydligen... Sålänge jag sitter på golvet bredvid henne så leker hon själv med lego. Men tro inte du kan lämna mig här mamma...

Dessutom har det blivit vinter!! Fy f*n säger jag bara... Men ännu är det mars, imorgon är det april och då hoppas jag snön försvinner och det äntligen blir vår i vårt just nu vita land.


Inte ens hästarna ville gå ut imorse. Rally övervägde att inte alls stiga upp från sin sköna torra bädd... 

Inbjudningar till bröllopet hade jag tänkt designa klart idag, så väntar på att det är sovdags för Yamila. Sen ska jag behöva ringa magistraten också för att börja kolla upp lite mer om det här med giftermål med min holländare.

Dessutom är jag trött och skulle helst bara gå och sova när Yamila sover. Men vissa saker bara måste man göra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...