Publicerat: / BRÖLLOP 2015

THE DRESS

BRUDKLÄNNINGEN är beställd!
 
Jag väntar med spänning att brudklänningen ska sys färdig och levereras, precis som brudtärnornas klänningar och min klänning till mina vänners bröllop i maj. Plus lite annat smått och gått till bröllopet...
 
Jag hoppas verkligen klänningen passar och att den är så vacker som den ser ut på bilderna på hemsidan.
 
Klänningarna har vi beställt från JJ´s House.


Postat av: Petra

Spännande 😊 Jag beställde också min klänning därifrån och den passade perfekt. Min klänning stannade i tullen en hel vecka fastän jag betalt tullskatten (hann få panik), men jag hade glömt att skriva mitt signum som referensnummer, vet ej om tullen har samma system ännu..

Svar: Det där med tullen har jag faktiskt ingen aning om men har tänkt att dom väl måste höra av sig ifall dom vill något :) Roligt att din klänning passade, hört bara bra om deras klänningar så hoppas våra också kommer passa utan större ändringar! Ha de bra!
Patricia

2015-03-26 @ 12:38:59
Postat av: Linda

Wohoooo! :)

Svar: woop woop! :)
Patricia

2015-03-27 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...