Publicerat: /

Min Möhippa!

Ååååh så roligt det var med Möhippa!
En sån borde man få ha minst en gång i året ;)

Mina vänner hade ordnat en alldeles perfekt möhippa med först kidnappning pch sen picknik brunch på Café J&P, stället jag alltid hängde på förr, både som kund och som anställd.
Jag fick måla mina egna små tavlor (ursnygga lågstadiemålningar blev det!!)
Som jag sen fick gå runt och sälja, sålda blev dom också, av medlidande skulle jag gissa :) Fick handla diverse pinsamheter på lokala affärer. Tur att man inte är född med förståndet att skämmas, haha!
Sen blev det en snabbis via min mor innan det bar iväg till Vasa och poledancing, så himla kul!! Skulle påstå att vi inte var så dåliga på det heller, som man kanske skulle kunnat tro ;)
Mat på strampen och goda drinkar på den soldränkta terassen.
Närpes igen och fotografering med Tomas som sen också ska vara bröllopsfotograf. Tror han fick jättefina bilder!!

Jag har inte så många bilder ännu så bjuder på lite screenshots från instagram. Ni kan kolla in #pjd2015!






Enda ”felet” med möhippan var att den tog slut alldeles för fort. Borde fått hålla på minst ett par veckor ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...