Publicerat: /

Snurråt i Snurrin 2015

Här är det fortfarande tyst.
Den här veckan ägnar jag mina kvällar åt peruker och mikrofon myggor.
Det är nämligen revytider igen och jag har tagit på mig ansvaret för att få allt i sminket att fungera. I år är det främst peruker som ska skötas och senaste dagarna har gått ut på att hitta rätt peruker till rätt personer i rätt nummer.
På lördag har Buf/Nuf revyn sin premiär.
Snurråt i snurrin heter årets föreställning, missa den inte!
Boka platser kan ni göra på Böle Uf:s hemsida.

I lördags var jag på första övningen för att kolla läget lite. Blev genast så glad i själen av att komma in med denna bunt härligt speciella människor och höra deras revyröster.
Så kul att få vara en del av hela arrangemanget!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...