Publicerat: /

Back on Track

Onsdag igen och vi har just fört Milaya till dagis och släppt ut hästarna i hagen.
Den här dagen får gå åt till hemmet och kaoset som råder. Tack och lov vek Juan ihop all tvätt som samlats på hög igår medans jag var på ett studiebesök till Vasa med Ya merkonomerna. 

Jag tror vi börjar se slutet på Yamilas period med morgnar som har börjat kl 05 eller 05.15 eller 05.20.
I can’t stand it! Jag klarar det bara inte.
Därav min bloggpaus. Jag går på sparlåga hela dagen efter en sådan morgon.
Nu har jag fått några dagar med väckning 07.30 vilket är helt okej och sen en tupplur med båda ungarna mitt på dan. So Im back on track!
Visst ska det vaknas minst fem gånger under natten men det går hyfsat.

Tillbaka till inlägget.
Inga större nyheter här. Jag har ett sista arbete att ta itu med för företagarexamen, hoppas få examen i mars.
Sen har jag Juans företagshemsida som väntar på min tid och energi.
För att inte glömma bröllopsplanering!
Kyrkan och festlokal bokad. Gjort förfrågningar till några band varav min favorit skulle vara utomlands hela sommaren.

Så det är bara att fortsätta leta och planera lite djupare också, finns ju tusen saker att fixa!

Hoppas ni alla läsare har tagit pausen med ro och fortsätter läsa nu när jag förhoppningsvis ska börja uppdatera lite oftare igen :)



Postat av: Tric

Hoppas Yamilas "sovmorgnar" fortsätter. Här vaknar oxå lillebror alltför tidigt, ibland t.o.m. före fem! Han har hunnit med sin första tupplur ute i vagnen innan storasyster ens vaknat från nattsömnen. Hoho, säger jag bara. Å vaken om nätterna det är vi förståss oxå flera gånger.

Svar: Oj nej ni oxå! Fast alltid skönt att höra att man inte är ensam ;) Hoppas på ändring för oss och för er inom snar framtid, en trött mamma är en tråkig mamma :)
Patricia

2015-01-28 @ 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...