Publicerat: /

En hjärna på högvarv

Funderar som bäst på hur jag ska kunna sova inatt.
Min hjärna går på högvarv idag efter bröllopsplanering och försök till att hitta passande boende åt familjen från holland.

Sen alla funderingar över hur bäst lösa alla ”problem” med allt vad gäller bröllopet. Som att hitta det perfekta bandet, gästlistan och allt annat :)
Har till och med svårt att koncentrera mig på min favoritserie, State of affairs :)

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!




Postat av: Greta

Hmm, kanske någon serie man behöver se? Är det på Netflix eller? Har tittat på Modern family nu, sköna typer där ; )

Svar: Riktigt bra är den, kan ses på TV3 :) på fredagar och tidigare även torsdagar.
Patricia

2015-03-03 @ 18:25:17
http://kaffeochkanelbullar.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...