Publicerat: /

Tre bröllop & en begravning 2015

Hittade en sida som räknade ut mest gillade bilderna under året på instagram.
Instaholic som jag är var jag tvungen att ta reda på resultatet!


7 av bilderna handlar om bröllop. Vårt eget, självklart! Kände mig så vacker den där dagen! Saknar den där känslan som jag hade i kroppen hela den fantastiska dagen.
Sen är några av bilderna från våra vänners bröllop, ett i maj och ett bröllop i september. Vi har fått vara med om hela tre vackra bröllop det här året. Och snart är det dags igen, om några månader gifter sig min storebror med sin drömkvinna och en av mina numera bästa vänner. Helt underbart!

Sorgligare är, som inte fanns bland instagram bilderna, så har det också varit en begravning det här året. Min älskade morfar gick bort i somras. Han har alltid haft och kommer alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta. Vi förstod varandra han och jag.

Nämns också bland de 9 instabilderna såklart min tatuering som definitivt varit ett av årets höjdpunkter. Barnen och vår resa har också varit centrala genom året. Flickorna är ju viktigaste 24/7, älskar dem till månen och tillbaka.

Annat som jag vill passa på att nämna om år 2015 är vår nya familjemedlem Charley, finaste blandisen man kan tänka sig! 

Och mina studier får inte glömmas, de är väldigt viktiga för mig.

Förutom familjen, den egna, vill jag ägna en extra tanke till alla dem som mist någon detta år, livets prövningar är inte lätta att förstå. Speciellt inte de gånger när allt verkar orättvist, meningslöst och dumt.
All styrka till er!

För att sen på ett positivt sätt avsluta genomgången av år 2015 så vill jag citera min dotter på 3,5 år.
-”Mamma, momma älskar mig. Pappa älskar mig och du älskar mig. Allihopa älskar mig...”
-Ja älskling, vi älskar dig massor allihop!


Önskar er allihopa mera kärlek 2016, mera kärlek och mindre tjafs i världen så skulle allt vara mycket enklare.
 
GOTT NYTT ÅR!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...