Publicerat: / Allmänt

The perfect day part 1

Vår bröllopsdag 8.8.2015 - Kyrkan
 
  
 
Wow vilken härlig dag vi hade. Allt löpte precis så som vi planerat och hela dagen var perfekt!
 
Från första stund på morgonen när jag satte flickorna i duschen, åkte med dem till barnvakten, satte mig ner hos frissan, fick första champagneskålen tillsammans med brudtärnorna och min svägerska Heidi, ja redan då var dagen fantastisk.
Sen hade jag och mina brudtärnor fotografering tillsammans innan kyrkan, vilket höll nerverna i skick men 10 minuter innan jag skulle in i kyrkan började faktiskt knäna skaka lite =)
Mina små flickor kände knappt igen sin mamma utanför kyrkan, så stor förvandling av mitt vardagliga jag blev det!
Att få känna sig riktigt vacker för en dag är att rekommendera =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foton: Malin S
 
 
 


Postat av: Petra

Va fin du va! Grattis o. all lycka i framtiden 😊

Svar: Har ju glömt att svara men, Tack för grattisarna Petra ☺
Patricia

2015-08-12 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...