Publicerat: / Allmänt

Snö i september

År 2014 kommer vara året man minns att juni var svinkallt, juli rekordvarmt, augusti regnade bort och i september kom första snön.
Idag föll några flingor under ett par minuter hos oss. I strålande solsken. I vasa kom det lite mer efter vad jag läst på FB och Instagram.

Noll och minusgrader nattetid har det varit också ett par nätter.
Enligt mig är det hemskt...
Såg på en bra förklaring om klimatförändring idag på nyhetsmorgon också. Vi människor förstör vår värld. Vi borde bli ännu mera medvetna och arbeta för att sakta ner förstörelsetempot. Men jag erkänner att jag själv är rätt dålig på att leva enligt hur jag faktiskt skulle vilja leva. Mera medvetet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...