Publicerat: / Allmänt

Onsdag

Ena dottern på dagis, det finns tusen saker att göra idag...
Väntar just nu på att dotter nr 2 ska till rådgivningen på läkarbesök.
Har hunnit växla pengat och ladda upp med apotekstuff till barnen ifall någon skulle bli sjuk när jag är borta på weekendtrippen.
Sen ska det handlas mat för hela helgen och huset ska städas, jag måste färga håret och vika en massa tvätt jag sparat på nu flera dagar. Allt för att göra livet lite enklare för pappa Juan över helgen. Drssutom tycker jag det bara är fel att lämna huset ostädat till honom som arbetat hårt i flera veckor. Han brukar ju faktiskt inte ha nåt emot att städa, bara nåt jag tycket jag kan göra som är hemma.
Sen ska väskan inför helgen packas också, det blir inte till något alls med Milaya som plockar ur när jag plockar i :) Så mycket på gång idag och imorgon. Då kommer pappa äbtligen hem, som Milaya väntat!!


Vi flickor och vår Chili.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...