Publicerat: / Allmänt

Idol-fan

Det är defintivt ingen hemlighet att jag är ett stort Idol-fan. Och speciellt kär är jag i mysiga Bagge ;)

Sitter som bäst och plågar mig sjäkv att sitta uppe och titta på kvalet, fastän jag egentligen är helt slut och skulle vilja sova... Men Idol är nästan viktigarr än hälsan :)



Visst vet jag att Idol är lite fejk och gjort för att passa i tv-rutan men humorn är bra och är det underhållning folk vill ha så är det underhållning som skapas. Att idol är skapad för att underhålla är ingen hemlighet det heller! Sjukt bra svensk tv tycker åtminstone jag.


Postat av: Susanna Maria J

Ääh jag äälskar Idol också :D

2014-09-17 @ 20:28:11
http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...