Publicerat: / Allmänt

I affären

Fick beröm för mitt lugn av en arbetskollega idag!
Milaya fick (som vanligt) ett utbrott precis när vi stod i kassakön i affären.
Jag har lärt mig att det är bäst att åka till sk. Eepee om jag har båda barnen med. Det är enda sättet så Milaya hålls där hon ska och inte springer till världens ände eller hinner riva affären :) För deras vagnsbilar har ett lite svårare lås som Milaya inte får upp. Gäller att lista ut vad som funkar!

Ändå så förbereder jag mina nerver en hel dag innan jag kommer mig iväg om jag ska ha båda barnen med mig. Yamila är inget problem alls. Fast iofs fick hon ett utbrott i fredags i kassakön också. Men hon var hungrig så det var mitt eget fel.
Hur som helst!
Jag fick beröm för mitt lugn och blev så paff av den snälla komplimangen att jag glömde säga tack :)
Sa bara sanningen att det är vad som syns på utsidan. Fast idag var jag faktiskt lugn. Men det är jag långt ifrån alla gånger psykprövningarna uppenbarar sig i affärer eller på andra ställen. Tror däremot inte det är någon vits att jaga upp sig heller.
För Milaya är egentligen riktigt duktig. Överlag :)
Och t.ex. idag lyssnade hon riktigt bra.
Det är bara det att man borde få betala först och handla sen!! För när man väl är vid kassan så är tålamodet slut på små tvååringar.



Dagens mamma och dagens tjej som idag är 2 år och 4 månader!


Postat av: Michaela

Fina jeans, var e dom köpt?:)

Svar: Dom är från Cubus, high waist Skye :) jättesköna är dom också!
Patricia

2014-09-21 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...