Publicerat: / Allmänt

Helg



Då var det redan lördag och jag konstaterar att veckan gått fort! Däremot är bara vetskapen om att det är helg och att vi är pappalösa lite tråkigt... Men det ska nog gå det också.
Igår hade jag filmkväll i min ensamhet när flickorna gått och lagt sig. The Other Women, riktigt bra komedi :)

Det är även snart torsdag då pappa Juan kommet hem, sen blir det fredag och vi åker till Stockholm! Tråkigt nog har ordentliga flunssor slagit ut marathonlöparna totalt och det blir inget tävlande. Så lite ändringar vad gäller resan och även en deltagarr har bytts ut men vi som åker ska ändå göra det bästa av resan. Umgås, shoppa lite, äta gott och jag ska iallafall njuta av en vuxen weekend och lite egentid! Bara det att få sova två nätter utan en massa uppvak ska bli fantastiskt!

Idag ska jag ett par timmar på klädparty medans barnen får vara hos mormor och imorgon ska Milaya och jag börja på Föräldra Barngympa, det har jag väntat länge på!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...