Publicerat: / Allmänt

Friday...

...betyder innebandy! Tjohoo, jag har väntat hela veckan!



...betyder också att Juan är påväg hem från Åbo!! :) Äntligen!

...betyder att jag stått i fyra timmar och bakat tårta och smörgåstårtor. Nu är det städningen av köket kvar. Dekorationen sparar jag tills imorgon innan dopet.



...betyder Idolkväll! Men jag är ju på bandyträning så får se reprisen istället.

...betyder att Milaya är på dagis. Som hon pratat om hela dagarna sedan i tisdags.

...betyder att jag efter köksstädningen ska fixa ihop lite dekoration till yamilas dop. Och sen handla det sista! Bara att sätta igång!


Postat av: Emiza

trevlig helg

Svar: Tack! Helgen var super! Hoppas att du också hade en superhelg!
Patricia

2014-09-26 @ 21:00:19
http://ewiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...