Publicerat: / Allmänt

Flunssan som förstör

Jag är en jäkla snorunge just nu... Så irriterande jobbigt!
Typiskt när man har en hel del på gång.
I tisdags började vuxmerkonom utbildningen på YA! här i Närpes. Jag gick ju redan i våras Merkonom utbildning på VAKK i Vasa men för enkelhetens skull med barnen så flyttade jag nu studierna till Närpes. Lättare att hitta någon som kan ha barnen en kväll i veckan än en dag i veckan. Oftast är ju Juan tillgänglig och kan vara hemma med dem kvällstid. Kvällen gick i allafall bra efter att ha stoppat in några piller.
Idag skulle några gamla ridelever komma och hälsa på vid stallet. Det fick jag omboka då huvudet kändes extra tungt på eftermiddagen...
Imorgon ska dekorationsfigurer hämtas från Sundom som jag ska ha till doptårtan nästa helg. Tänkte shoppa lite servetter och sånt också...

Imorgon kväll är det meningen att jag ska inleda träningen med Saragoza, ett innebandylag för damer som spelar i divison 3. Har ju pratat om det här sen jag var gravid och har väntat massor. Om mina knän sen håller återstår att se men jag har lovat komma och pröva och det ska bli så kul!
Jättemånga år sen jag spelade innebandy och då var jag ofta målvakt så får se vad det här blir till! :)
Hur som helst ställer den här flunssan till det ordentligt så får se hur formen är imorgon....
Hela nästa vecka lär gå åt att förbereda dopet så då har jag verkligen inte tid att vara sjuk!

Flickorna var som vanligt pigga och glada och krävde sitt idag när jag skulle velat lägga mig ner och dö... typ :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...