Publicerat: /

Halloween joke

Alltså det här är det läskigaste jag någonsin sett tror jag!
På facebookgruppen Återbruka mera! sätter folk ut sina återbruk för att dela med sig av sina påhitt. En väldigt bra och intressant grupp!
En kvinna har satt ut sin mans återbruk av en glasburk...

Jag dkulle dö om jag öppnade kylskåpet och såg en burk med ett ansikte i!!!
Han har printat ut sitt ansikte på fotopapper, satt det i en glasburk med vatten och lite grön karamellfärg... Ställt den i kylen och bett sin fru hämta snus!

Hysteriskt roligt och sjukt på samma gång!

Kanske ett tips till er vän, partner eller kanske en öppensinnad förälder? Kom ihåg att inte skoja med någon som har ett känsligt hjärta! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...