Publicerat: /

Uppdatering

Nu ska jag försöka mig på ett inlägg. Varit på väg attblogga flertal gånger senaste dagarna men inte riktigt hittat den där gnistan.
Jag är förkyld igen och allmänt seg också. Halsen är ”tjock” som en irriterande, svullen 
 och ovälkommen gäst.
Milayaoch jag kom inte alls överens under helgen men nu senaste dagarna har det gått bra igen. Det är en väldigt dålig kombination, trött mamma och trotsande unge. Det är då pedagogen i mig sover och den gnälliga morsan visar sig i stället. Jag tycker inte om den gnällande morsan...
Gillar bättre en utsövd och tålamodig variant av mig själv... Därav också bloggpausen skulle jag tro...

Vi hann också med en hel del under helgen. Bl.a. hann jag till Sundom för en ridtur, sen en utekväll med vänner. På söndan kollade vi in en eventuell lokal för festligheterna nästa sommar. Men blev lite besviken! Vacker utsikt har dom där åtminstone.

Sen lite julpyntande i form av stjärnor och lite annan belysning. Tomtar och sånt får vänta en vecka eller så ännu, känns lite dumt när det inte alls finns någon snö.
Sen har ett par dagar gått av den nya veckan med bland annat familjestugan igår och idag städning.
Milaya har varit med om sin allra första dagisfotografering idag så nu väntar jag med spänning att få ett meddelande om beställningen!
Lilla tornadon verkar i allafall ha fastnat på bild idag även om mor i huset var lite orolig att hon skulle vägra :) dukti tjej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...