Publicerat: / Allmänt

Torsdag...

... Och vår "vilodag". Milaya är alltid trött på torsdagar efter att ha varit på dagis på onsdagar. Så vi brukar inte planera in desto mera program.
Vaknar tidigt gör hon ju alltid nuförtiden. Oftast 6-7 tiden. Gillas inte!!



Lite morgonmys innan vi börjar dagen på riktigt.

Dagarna går överlag långsamt nu.
Juan har börjat med "sommartid" nu vad gäller jobbet. Oftast inte hemma förrän 18-19 tiden... Vanligtvis försöker väl folk jobba mindre sommartid men här är det tvärtom. Så bara därför känns dagarna längre när jag själv går hemma (med milaya förståss) och väntar på honom :)

Sen är det ju bara en vecka kvar till BF och bebis kan ju komma när som helst. Att gå runt och vänta på att något ska börja hända gör även det både dagar och nätter långa. Att vara vaken minst fem gånger per natt gör även nätterna oändligt långa...

Att vara tung, trött och orkeslös är inte riktigt vad jag själv föredrar. Väntar på att känna mig någorlunda smidig och framförallt PIGG igen. Att inte varje syssla man gör känns som ett maraton och bergsbestigning!

Denna torsdag blir iaf min ända bergsbestigning att koka mat senare. Mer än så orkar jag inte idag. Underhålla fröken Milaya är maraton så det räcker ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...