Publicerat: / Allmänt

Rapport

Här var det slött med inlägg.
Märker att jag börjar mer och mer få den där typiska gravidkänslan "jag struntar i allt, har fullt upp med mig själv".
Var likadant förra graviditeten, speciellt de första må skit-veckorna och de sista, allt är tungt-veckorna...

Dessutom har Milaya varit sjuk nu hela veckan och är fortfarande lite krasslig så hon kräver min fulla uppmärksamhet. Får inget annat gjort. Orkar inte heller. Börjar själv känna av både halsont och snorkran.

Milaya har haft tungt med andningen hela veckan och nu är det nog mest hostan som är jobbig för henne. Högra örat, som vi fick antibiotika för, hoppas jag är bättre, hon har iaf inte klagat över det senaste dagarna.
Febern börjar gå ner. 38 grader igår kväll och 37,5 nu på morgonen.

Men ingen dagisdag imorgon fastän jag ska sitta i skolbänken. Som tur är har Mommo tid att vara med sjuklingen så att jag kan åka ändå. Om inte jag själv ligger halvdöd till sängs förståss...

Meeen funderade vi ska ta oss en 15 minuters friskluft promenad idag iaf. Frisk luft skadar inte i små mängder skulle jag vilja påstå.



Lite tv tittande på pappas rygg igår kväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...