Publicerat: / Allmänt

Onsdag

Milaya är på dagis och jag halvligger på soffan med ett glas lyxig limonad och en "smetamonk" (fylld munk).




Det här med att ta det lugnt har ju inte funkat så bra senaste dagarna så nu ska jag i åtminstone 5 timmar framåt göra mitt allra bästa.
Skulle ju nästan kunna dö för en promenad i det vackra vädret men det får jag nog låta bli. Kanske sitta lite i solen på baksidan sen där terassen snart ska byggas.
Har fått en läkartid tills imorgon och hoppas den ska ge lite svar. Om bebis faktiskt är på väg som min kropp påstår. Hur lugnt jag faktiskt måste ta det nu ett par veckor.
Inte ofta man vill ha fel men denna gång får vi ju hoppas att jag har fel och att kroppen spelar mig ett spratt.

En hel del distansuppgifter för merkonomstudierna har jag att ta tag i men får se om jag gör dem idag eller ikväll. Just nu njuter jag av lugnet och att göra absolut i ingenting!!


Postat av: Anna

Sköt om dej!

Svar: Tack snälla!
Patricia

2014-03-26 @ 09:28:41
http://annaengland.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...