Publicerat: / Allmänt

Ett år

Läste nyss en massa blogginlägg från ett år tillbaka. Var på jakt efter ett lchf-recept och hittade samtidigt massa annat intressant.

Och hjälp vad mycket som hinner förändras och hända på ett år!

Milaya har såklart blivit ett år äldre och har utvecklats något otroligt. Hon har gått från en "jag har just lärt mig gå"-fas till en väldigt förstående och empatisk liten 22 månaders tjej. Även envis som en åsna och snabblärd som bara den. Men det är ju vad dom ska vara i den här åldern... :)

Jag har gått från att försöka få bort gravidkilon till att helt frivilligt vara gravid igen och bli tvungen att kämpa bort allt en gång till!

För ett år sen kunde jag inte ens tänka mig att gå igenom en graviditet till och sen tog det inte många månader att kunna tänka sig att göra just det, bli gravid igen.

Juan har hunnit renovera ett helt hus på egen hand och vi har hunnit flytta in och mår nu alla otroligt bra i vårt nya hem.

Jag har hunnit börja studera och Milaya stortrivs på dagis.

Hade en fantastisk hästsommar förra sommaren trots att det intw blev så mycket ridet som jag hade önskat. Men med småbarn är det bara att anpassa sig vad gäller sånt.
Snart kommer åtminstone en av mina hästar hem igen och sommaren närmar sig med stormsteg...

Bebis på kommande och snart är vi en "kärnfamilj" med två barn...

Livet är allt märkligt, men oj så underbart!

Och visst stämmer det som sägs att man ibland måste vara olycklig för att sedan kunna känna lycka. För att sen veta när lyckan har kommit :)

Hur vardagligt tråkigt det än kan vara ibland eller störande med gravidkrämpor som jag vill klaga över så är det ju ändå lycka som är huvudkänslan inombords :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...