Publicerat: / Allmänt

En häst mindre

I lördags gjorde jag något som jag inte trodde skulle hända för några år sen. Jag sålde Sveipur!
Den absoluta bästa hästen jag haft på ett sätt. Så otroligt mångsidig och lätt att ha att göra med.



Trots det är Byr, islandshästen jag har kvar, endå den som känns mer rätt just för mig. Beror helt enkelt på vad man söker och tittar på. Båda är fantastiska och nu har jag bara Byr och ponnyn Klipper kvar i min ägo!
Byr finns det inga tankar på att sälja i dagsläget.





Köper jag någon fler ridhäst till mig själv i framtiden så blir det säkert en allroundhäst eller en till islänning.
Ponnyn stannar som sällskap och som Milayas första häst. :)


Byr med en av mina hjälpande hästtjejer på ryggen. Så fina!


Sen får vi se vad som händer i framtiden. I sommar kommer åtminstone Byr hem och Klipper kommer senast till hösten!

Längtar ihjäl mig efter sommarkvällar och att få umgås med mina fina isis och ta härliga turer ute i det fria!

Och jag är helt säker på att Sveipur får ett kärleksfullt hem i Sundom!
Dessutom får jag låna honom vid behov, t.ex. om det skulle bli tal om behov av hästar i teatern igen :)




(Bilderna har fotograferats av Malin K!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...