Publicerat: / Allmänt

Ditten & datten

Här är det lite lugnare med blogginlägg nu.
Beror nog mest på att när Milaya sover så sover jag också. Är så irriterande trött nu hela tiden. Märker även att när tröttheten tar över så minskar tålamodet kraftigt och det är inget jag själv är stolt över :/ Försöker att räkna till 10 sisådär tusen gånger per dag!

Igår satt jag med skoluppgifter hela dagen, både merkonom distansuppgifter och funderade på företagarplaneringen också. Ska ju ha ett examenstillfälle i maj och har ännu inte gjort annat än funderat över affärsplanen.



Här hemma börjar det faktiskt märkas lite att det går mot ljusare tider även om vi typ aldrig får se solen. Inte lika mörkt inomhus ändå från morgon till kväll utan lite ljus orkar in.



Imorgon när Milaya är på dagis så tänkte jag och kära mor ta en tur till stan, loppisrunda bland annat. Jag orkar ju inte gå särskilt mycket så knappast blir det någon långvarig visit.
Har inte varit till stan och shoppat utan barn en enda gång sen Milaya föddes så ska passa på imorgon. Sen är jag i skol bänken varje fredag nästan fram tills att nästa lilla vilding kräver min fulla uppmärksamhet :)

Funderar att ta mig till kvinnomässan över helgen men även om folk kanske inte skulle tro det om mig så gillar jag inte att vara i folksamlingar, speciellt inte inomhus. T.ex. därför jag aldrig varit på konsert, förutom en gång i björneborg på Sonisphere festivalen men det var en mardröm så det blir aldrig mer!
Så får se om jag tar mig till mässan eller inte ;)
Mer om min folkskräck en annan gång :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...