Publicerat: / Allmänt

Trötthet & Hästsnack

Är inne i värsta tröttperioden just nu. Juan jobbar nattskift just nu och sover dagtid. Om han inte sover så jobbar han med något annat, terassen t.ex. Bra så långt, men mor i huset har verkligen inte tid för något annat än att vara just mamma. Noll egentid. Fast inte därför jag är trött förståss men vore såklart skönt med lite paus i tillvaron och mer än 3-4 timmars sömn åt gången, max... Ljuvliga småbarnstid ;) Misstänker mitt Hb är ganska lågt också, vilket ju säkert hjälper tröttheten på traven.

En liten booster i vardagen är ju att vi har hästar här igen! :) Min Byr och en welshponny i ungdomlig ålder som är på "sommarkollo". Några tjejer som har honom på foderavtal här hos mig. Riktigt snygg är han men lite nonschalant och kräver lite jobb. Sen bestämde jag igår att ta hem Klipper lite tidigare än tänkt. Så om ett par veckor hämtar jag hem honom från Replot.





Hoppas att tröttheten ger med sig och jag får lite tid över för att rida också! Tur iaf att Byr får motion av "tjejerna" även om jag inte har möjlighet...


Milaya är redan galen i hästar och hjälpte mig att borsta igår!


Postat av: C

Jippiii fö hästan! =)

2014-06-17 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...