Publicerat: / Allmänt

OUR LOVE

Du har gett mig så mycket kärlek
Ett liv fyllt av mening
Du har gett mig mina barn

Jag känner mig älskad
Uppskattad varje dag
Att det skulle kännas såhär
Det kunde jag aldrig tro

Du är min bästa vän
Min klippa, min sol
Att leva med dig är lycka för mig

Genom skratt och tårar
Vi skapar vårt liv
Det är inte alltid lätt
Aldrig är det särskilt svårt

Varje dag är jag tacksam
Så tacksam för dig
Mitt liv vore inte detsamma utan dig
Du är en del av mig

Du är min bästa vän
Min klippa, min sol
Att leva med dig är lycka för mig

Att vara kär i dig
Det är väldigt enkelt
Min kärlek till dig är inte enkel
Den är komplicerad, vacker och evig

Varje andetag älskar jag dig
Varje ögonblick älskar jag dig
Hela mitt väsen älskar dig

Du är min bästa vän
Min klippa, min sol
Att leva med dig är lycka för mig

Now and forever

7.6.2014





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...