Publicerat: / Allmänt

Vardag, Milaya & smartphones

Lite tyst här på bloggen, för det händer ingenting att berätta!

Igår besökte vi en av min mammas vänners sommarstuga några timmar på eftermiddagen.
Ikväll var vi till stranden en timme för att svalka oss.
Förutom detta har vi inte gjort någonting av värde. Försökt hålla nivån lugn hemma för att Milaya ska vila sig lite emellanåt. Man märker på lilla damen när det blir för myckeg av det goda. Hon är så himla aktiv och behöver ibland lite hjälp att pausa. Ta det lite lugnare.


Våra finaste och käraste skatter ♡

Milaya har blivit så himla mammig! Nu! Har inte gått igenom den fasen tidigare så någongång skulle den väl dyka upp. Mormor duger inte, inte ens pappa får hjälpa henne med en blöja, mat eller vad det nu än gäller. Ganska jobbigt. Både för mig och för den som blir avvisad.
Hon säger också varje morgon det är dagisdags att hon inte vill till dagis. Det gör lite ont i mammahjärtat, däremot har hon ju så kul när hon väl är där. Gissar hennes egen, kompisarnas och "tantornas" semestrar gör att dagis inte är detsamma och därför känns det kanske lite jobbigt för Milaya.

Hoppas det ändras snabbt!

Dagisdag imorgon, själv ska jag försöka få tag i en ny telefon!
Denna Samsung jag har nu börjar krascha, också invändigt men displayen är helt förstörd på den sedan jag tappade den på golvet i tvättstugan.
Hade en HTC innan och skulle väldigt gärna byta tilllbaka till en sådan. Har funderat på en HTC one M8, ska se om jag hittar en sån imorgon.

Nu dags att krypa under täcket!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...