Publicerat: / Allmänt

Loppis & äventyr

Efter att Juan kom hem från jobbet kastade jag in alla loppisgrejer i mazdan och åkte iväg till skolan för att plocka upp allt på bordet som jag bokat. Kläder, fotoramar, prylar och några stora tavlor. Gissar det blir att fylla på allt eftersom. Men får jag sålt det mesta av vad jag plockat fram nu så är jag nöjd. Så himla svårt att sätta priser tycker jag... T.ex. dvd:n såg jag folk sålde för 40 cent?! Och upp till 3 euro. 3 euro är väl helt okej pris tänker jag, vet iofs inte vilka filmerna var som såldes så billigt som 40 cent fö så noga tittade jag inte men känns som att man lika bra kan ge bort dem då till någon som vill ha dem... 3 filmer för 1,20 € känns lite löjligt, men är det loppis så är det :)

Imorgon är det dags för sommarens tjej och äventyrsdag, berg&dalbanan här kommer jag!! Powerpark för Corinne och mig alltså :)
Milaya åker till dagis och Yamila får vara med mormor hela dagen, alla nöjda och glada.

Nu dags att ta natt efter en lång dag och ännu en lång dag blir det imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...