Publicerat: / Allmänt

Utbildning

Går ju en vuxenutbildning såhär vid sidan om hemmalivet.
Yrkesexamen för företagare. Exakt vad jag ska göra senare i livet vet jag inte. Fumlar lite i mörker där men suger åt mig så mycket jag kan av lite allt möjligt och ekonomi är intressant. Sökt en annan utbildning nu också inom ekonomiförvaltning men vet ju inte än om jag slipper med på den. Får se så småningom antar jag :)

Ikväll var det bokföring och bokslut på schemat och ämnet är ju väldigt vettigt om du så är företagare eller inte.
Eftersom jag redan haft företag så är det bara roligt att få lite kött på de benen inför framtiden.
Är uppvuxen i en familj där alla och envar är företagare, nu lever jag också med en man som driver ett AB så det känns väldigt aktuellt med allt som kan lära mig något kring företag och ekonomi.

Men vad jag ska bli när jag blir stor är ännu öppet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...