Publicerat: / Allmänt

Tvättstuga funderingar

Lite inspirationsbilder har jag googlat denna förmiddag. Milaya har haft mysmorgon med Maya The Bee på holländska dvd.
Snart lunch och sen middagsvila lite tidigare idag då hon hoppade över gårdagens vila. Märker att hon är rätt så trögg redan. Sen hoppas vi på ordentligt pulkaväder på eftermiddagen :)
Ikväll revypremiär!!

Tillbaka till inspirationsbilderna.
Jag är helt inne på att göra tvättstugan så "trivsam" som möjligt då man ändå ska stå och vika tvätt och dylikt där hur många timmar som helst framöver!

Fasta inredningen är redan klar och delvis påbörjad.
Golvet är på gång. Blir matta, svart/grå, ser lite ut som sten, vita väggar målade på fibertapet. Funderade måla några limegröna bollar på väggarna bara för att vara lite konstig :) Tänkte kanske det passar med en tavla i varje boll med motiv av tvättsymboler... får se!
Skåpen blir högblankt vita och bänkskivan ser ut som mörkgrå sten typ...
En sådan där värmestavsgrej(?) på vägge blir det också, där man kan hänga våta kläder t.ex.



Sen vill jag ha tre tvättkorgar under bänken... Svart, vitt och färgad tvätt.



Tänk om man hade ett så stort klädvårdsrum...!



Någon sån här liknande skylt/tavla måste man ju kunna fixa ihop.



Plus att jag skulle vilja ha åtminstone en sån på väggen... Men vet inte alls nu var den skall få plats. Måste se när inredningen börjar vara på plats!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...