Publicerat: / Allmänt

Tisdag idag

Tisdag och vardagen är här. Familjestugan öppnade dörrarna igen och det är typ Milayas höjdpunkt under veckan. Eftersom vi är hemma känns det viktigt att hon får åtminstone en gång/vecka chans att leka med andra barn. Även om det oftast blir oftare än så när vi träffar vänner.
Idag var det "bara" fyra barn där men det var en riktig passlig start!

Sen somnade jag på soffan när M. sov middag och fick därför inget gjort.
Sen var det dags att handla mat och när jag kom hem igen kom jag på att jag glömt att köpa sydin! Plus att min far som prenumererar på Vasabladet hunnit åka härifrån med den tidningen!! Så nu har jag fortfarande inte läst någon recension från revypremiären vi hade i lördags... Som man ju väntat på att få läsa sen i lördags! Blir att åka till R-kiosken och köpa sydin ikväll när Milaya lagt sig (bara så jobbigt att starta bilen och sånt nu när det är så kallt!) och stjäla pappas Vasabladet imorgon.
Men vill ju läsa nu! :)

Huvudvärken är förresten här igen känner jag... Molande och irriterande... Mamma kom och hjälp mig!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...