Publicerat: / Allmänt

Milaya to daycare

Vår lilla dotter kommer högst troligen börja i dagvård nu i februari, HJÄLP skriker mammahjärtat!
Men tror ändå Milaya skulle trivas på dagis så det är nog bara mammas hjärta som värker lite. Eller ganska mycket...
OM vi bestämmer att hon börjar i dagvård så blir det två dagar/vecka för att jag ska börja studera i Vasa. Fastän det bara blir ungefär en dag varannan vecka så är det svårt för oss att få barnvakt. Plus att det blir en hel del hemma skoljobb som jag kan ta tag i de dagar hon är på dagis.
Vi hade ändå tänkt låta henne börja i höst så lite tidigare blir det nu isånafall.
Höggravid som man ju snart är så ska det också bli skönt att kunna vila lite ibland... Fastän jag redan vid tanken på att lämna henne på dagis och själv typ ligga på soffan får väldigt dåligt samvete... Dessutom kan jag ta någon extra jobbdag också, iaf ett par månader till.

Men denna aktiva sociala dam tror jag faktiskt inte att det skulle gå någon nöd på! :)

Snoriga lilla monstret i sina alltför stora vinterstövlar och tomtemössan hon helst skulle ha på sig då hon sover! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...