Publicerat: / Allmänt

Irritationen stiger

Är sådär smått irriterad!
Elektriker, överlag, har inte brukat vara en enda minut övertid de gånger jag haft och göra med dem. Speciellt inte en fredagkväll...
Och vi som varit de mest asociala människorna i världen sista halvåret skall äntligen ikväll på kalas till vänner.
Milaya och jag är klara... Var tror ni Juan är? Jo, i huset med elektrikern och vi borde ha åkt för sisådär en timme sedan.
Suck!
Ett sådant där tillfälle när mina nerver börjar krypa på utsidan...
Visst vill jag få det färdigt men någon gräns finns det väl.

Dessutom håller Milaya på att börja klättra på väggarna genast jag gör nåt annat än ger henne 110 %. Och då har detta ändå varit en ganska händelsrik dag med diverse ärenden i centrum, rdg-besök, hämtning av kusinen på förskolan och utelek...
Nu är jag "befriad" en stund för att jag sitter exakt där hon vill ha mig, på en kudde på golvet, mitt i smeten medans hon själv springer runt och gör tusen saker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...