Publicerat: / Allmänt

Gravid Vecka 23



Magen blir rundare och rundare. Men ännu skulle jag kunna tolkas som "fet" och inte gravid... Eller det är just det att folk inte ser det än om dom inte redan vet det förståss... så antar dom bara tror jag blivit rundare av god mat :)
Kvällstid är magen lite större, tar bilderna innan frukost.

Mår överlag bra, ända negativa just nu är foglossningarna.
Positivt är att bebisen rör på sig flitigt så det känns tryggt.
Någit som jag själv upplever som negativt är förståss "jag blir fet"-känslan. Vet att den är löjlig och att man blir större som gravid men jag gillar det inte och kommer alltid att ha svårt att acceptera det. Hjälper inte då vad andra säger. Men bättre denna graviditet är att jag ju innerst inne vet att det går över :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...