Publicerat: / Allmänt

Valentine's day



En lång vändag börjar nå sitt slut.

Milaya har haft en jättebra första dag på dagis, blivit hämtad av mormor och hunnit besöka mina morföräldrar.

Själv har jag suttit i skolbänken och lyssnat på Bokföringens grunder samt lärt mig räkna resultat och balansräkning.

Juan har haft en stressig dag på jobbet och ikväll har vi alla ätit pizza och jobbat i huset.

Fullspäckad dag och nu är både kropp och knopp helt färdiga. Bjuder på lite bilder...











Postat av: Anki

Oj så fint ni får det. Jag är alldeles förälskad i fondväggen i Milayas rum. Älskar den!!

Svar: Jag älskar den också, så härligt barnslig! :)
Patricia

2014-02-16 @ 09:58:17
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...