Publicerat: / Allmänt

The BIG day-Moving in!

Nu är vi äntligen inflyttade i vårt "nya" hem!




Den här dagen har varit otroligt lång, den absolut kanske värsta och bästa dagen sedan Milaya föddes :)

Den värsta för att smärtan av foglossningen varit olidlig och jag har stor del av dagen fått hålla mig i väggar och möbler för att ta mig framåt. Med Milaya att ta hand om är det ju bara att göra det som krävs... Men tycker så synd om henne och känner mig rätt värdelös som människa och mamma just nu.
Har inte kunnat hjälpa till nästan alls med flytten, Juan och min pappa har gjort allt ♡
Milaya vägrade förståss vila middag och har varit normt grinig i kaoset så det var ju lite typiskt när jag är handikappad dessutom.

MEN självklart även den bästa dagen på lääänge, har äntligen fått flytta hem! Så känns det iaf för mig som ändå är uppväxt här.

Och jag är så tacksam för de bästaste männen i mitt liv!

Nu mys i soffan med en film innan läggdags i vårt sovrum, medans Milaya nu sover som en stock i sitt eget rum :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...