Publicerat: / Allmänt

Onsdag

Händer mycket den här veckan och hinner inte riktigt med. Dessutom är jag helt slut :)
Men konstigt nog piggar jag nästan i lite på kvällarna då jag får sätta mig ner och andas ut. Förra graviditeten sov jag nästan alltid kl 21. Nu börjar ju "fritiden" vid det klockslaget oftast.

Men idag har det varit en riktigt bra dag. Vi började den med att leka ett par timmar på dagis. Milaya och jag måste ju ställa väckaren så att vi ens ska lyckas ta oss dit till 9 men bara vi kommer oss upp så går det undan :)
På dagis verkar M. trivas för jag fick en del slag mot ansiktet av ett par kalla vantar när jag lyfte upp henne och sa att vi ska åka hem... Härliga småbarnstid kallas det tror jag! :)

Sen hem, jag var totalt däckad i vår nya fåtölj en stund medan mamma städade flitigt även idag och Milaya sprang runt i stora huset. Måste vara som en hel öken för henne med så stor yta :)
Och tack igen Mamma!
Badrum och källartrappen är nu också byggdammsfria.

Sen lunch och sovdags. Vi sov båda 45 min. och sen var det full rulle igen.
Iväg på en del nödvändiga ärenden såsom fpa.
Sen äntligen date med finaste vännerna och ungarna igen efter flera veckors frånvaro från dem. Vi beställde pizza och levde i kaos några timmar :) mat flög, kaffekokarna misslyckades gånger flera, kastanden av leksaker och anmälningar till halvmaraton för dom två icke gravida vännerna. Jag tänker bara följa med som hejarklack sen i höst då det är dags :)
Kaos var det och roligt som vanligt. En dos energi och ett glatt hjärta efteråt.


Milaya mitt i leksakshavet.

Fick också hem ett paket från Artshop idag. Nya fina penslar som är så fina att jag inte vet hur jag ska kunna använda dem ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...