Publicerat: / Allmänt

Lite från huset

Här har det varit både dagisinskolning idag och föreläsning vid företagarutbildningen på YA för mig ikväll. Denna kväll var ämnet moms och hoho så trött hjärnan blir av alla specialsammanhang och olika regler.
Till sist har vi hängt gardiner och Juan har fixat ihop några mindre möbler ikväll. Vårt hem tar form och vi hoppas flytta in ordentligt på söndag :)



Vardagsrummet är kanske mest färdigt just nu :) Lampor, matta och bord fattas fortfarande.



I förgrunden matbordslampan uppsatt, fattas bara bordet ;)



Badrummet saknar egentligen bara hängare för handukar och våra personliga tillbehör.



Denna fina sittbänk älskar jag, den ska jag sitta på när jag är höggravid och inte får på skorna :) Vet inte riktigt var den ska stå än men den hittar sin plats.



Skohyllan/bänken är rätt stor och ska vara i källartrappen sen som också agerar "grovingång". Men står i hallen just nu.
Majoren har vi tänkt får agera klädhängare i hallen nu eftersom vi inte har någon "riktig" farstu. En sån har vi menat fixa till senare, kanske till sommaren.

Det får räcka för tillfället :) Nu är det ett jättespännande Criminal Minds avsnitt som jag måste se på femman!


Postat av: Anonym

Super fint :)

2014-02-11 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...