Publicerat: / Allmänt

Flum flum

På förmiddagen var jag och Milaya på promenad. Ungefär en hel kilometer på en halvtimme :)
Jag är långsam och Milaya har mycket som ska tittas på. Bland annat grannen här nära som höll på att lasta kobajs på ett traktorvagn. Jääätteintressant ;)

Kändes iaf bra att våga sig ut på vägen igen. Kan gå normalt även om "öka takten" -steg är typ omöjligt. Så hoppas det forsätter så.

Sen vanligt vardagsstuk och ett par timmars vila för oss båda.

Mot kvällssidan var det lite kompiskaos här med fyra ungar och några pratiga mammor runt köksbordet.
Vi ska boka resan till Sthlm i September, så kul att ha något att se framemot sen när graviditeten är över och lilla bebisen är någon månad. Då ska barnen lämna hemma med pappa och jag ska åka iväg med bästaste vännerna på weekend i grannlandet. Ska bli så kul!!

Hade en filosfisk stund idag också. Tänk så livet ändras, ibland snabbare och ibland lite långsammare. Vändningar som man aldrig trodde skulle inträffa och saker som känns självklara. Motgångar som ger oss lärpengar och medvindar som gör oss både lite längre och starkare.
Tänker inte skriva mer om den saken nu. Bara konstaterar att jag är tacksam för vad livet givit mig hittills!


Postat av: Anna

Härligt :)

2014-02-28 @ 12:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...