Publicerat: / Allmänt

Feb. 13, 2014

Oh my... jag hade helg glömt bort hur det är att snosa runt och göra vad jag vill en vardags förmiddag.
Har hunnit till diverse affärer för att inhandla smått och gott. Hunnit vara hemma och pyssla med vändags presenter till mina kära och haft playdate med grisen Skorpan i stallet.

Grisen har ju sin bästis kaninen Mini som sällskap men blir nog alltför litet playdater nuförtiden. Griseknoen är lite rädd för Milaya och hon inte någon respekt för det än, så vill vara lite avårt att vara där längre stunder med henne.

Milaya, som numera kallar sig själv för Mia, fick 3 timmar på dagis idag inför den officiella starten imorgon. Och bara bra har det gått.
Men hon var snabb att tacka för maten och säga glatt hejdå till alla när jag kom, hon visste redan i detta skede att när mamma kommer är det dags att åka hem, gullunge :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...