Publicerat: /

Ryggskott & Kanske en tår eller två

Ryggskott, välkommen!
I somras hade jag ryggskott senast, imorse var det dags igen.
Tack men jag hade gärna stått över den här murphy...
Typiskt att det blir såhär när vi ska ha gäster hela julen och jag ska koka mat till 10 pers på julafton.
Bara att bita i det sura äpplet och hålla igång.
En underbar jul ska vi nu ha ändå!
Snart är Juan här med sina föräldrar och dom ska för första gången få träffa Yamila!!
Känner på mig att det blir till att fälla en tår...




Postat av: Malin

nämen va e nu it na anna nutå.hoppas e räider opp se haståt.

Svar: Ja tack o lov verka e va nain mild variant fö ja e mytchy betär i skick idag :)
Patricia

2014-12-23 @ 15:45:38
http://livetsfinastunder.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...