Publicerat: /

Möblerat & paketerat

Onsdagar har jag alltid tusen saker att göra.
Passar på när M. är på dagis. Dock börjar vår lillasyster också bli så stor att hon har en åsikt om i vilken takt mamma ska göra saker.
Lite extra att pyssla med nu inför julen förståss...

Tog mig en runda i Milayas rum idag. Tog bort alla leksaker hon växt ifrån, blev några lådor som sen får flytta in i Yamilas rum.
Sen har jag länge, enda sen vi flyttade in, tyckt att det inte är riktigt bra möblerat i M’s rum så idag tog jag äntligen tag i saken och flyttade runt alla möbler. Mycket bättre!!


Hjälpt tomten har jag gjort i flera omgångar men idag var det förhoppningsvis sista tomteverkstaden inför denna jul.
Fast nu misstänker jag att jag ”tappat bort” ett par klappar så blir tvungen att rota igenom säcken för att se om jag hittar de mystiskt försvunna paketen :) 

Sen kommer ju Juans föräldrar på måndag och stannar två veckor så lite att ställa till inför det också! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...