Publicerat: /

I Klänninghimlen

En händelserik fredag!
Lite julshopping först från morgonen. Sen flera intensiva timmar då jag provade en hel bunt med brudklänningar. So much fun!!
Vad är det här med oss kvinnor och vita vackra böljande klänningar?! 
Sjukt roligt var det i allafall men tror det var först efteråt jag förstod hur roligt det var, nu vill jag testa mer klänningar :)
Flera passade mindre bra och några passade jättebra, det intressanta var att den typen av klänning jag trodde att jag ville ha passade inte alls och andra passade mycket bättre som jag inte innan hade tänkt mig. Några visioner stämde in, andra inte. Flera favoriter senare och smått förvirrad över klänninghimlen så hoppas jag hitta den alldeles perfekta klänningen under vårens lopp :)


(Googlade bilder)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...