Publicerat: /

Ett rum med evigt kaos

Är det någonstans i huset vi alltid har kaos så är det i vårt sovrum.
Jag har massa sockor (läs: alla möbliga klädesplagg) liggandes runt golvet och Juan är faktiskt inte mycket bättre än mig fastän han tror det :) Vi har papper liggandes, skräp som inte riktigt hör hemma någonstans... Fast inte nu mera!!
Vi har enda tills för någon vecka sedan haft ett gammalt stort ”klaffskåp” i sovrummet som jag ärvt av min mormor och morfar. Men det är restaurerat i orginalfärger, brunt och mossgrönt, så passade inte alls in här hos oss. Så nu har min mor tagit över det tills vidare. I det där skåpet hade vi iaf en massa skräp, men nu är äntligen allt uppstädat och mitt ”kontor” börjar ta form. Väntar på att Juan ska snickra ihop en maffig hylla att ha ovanför skrivbordet. För pärmar och sånt.
Så nu är faktiskt vårt sovrum helt okej. Näst inpå mitt löpband som tar plats och ännu har jag inte hittat det rätta sängöverkastet så vi kör utan :) och så väntar jag på en ny, helt underbar taklampa från fotoquick av tomten, får se om jag varit tillräckligt snäll!!



På väggen harvi bilder av oss och barnen som småttingar. Imitten fattas ännu en text om familjen men sen är den klar.


Nu ska svärföräldrarna bo här ett par veckor så vi har flyttat in i det rum som ska bli Yamilas.
Juan hämtar dem på flygplatsen nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...