Publicerat: / Allmänt

Vardag

Dagarna här hos oss går så himla snabbt! i onsdags var Milaya på dagis och då passade Yamila och jag på att vila oss. Jag var så tusans trött och orkade inget extra alls. Yamila sov mer eller mindre hela dagen... Riktig mysdag!
Idag var det playdate och sen umgicks vi med en av M:s gudmödrar som har semester.
Sen planering inför lördagens företags fest och det vanliga med middag och "mammabestyr".
Efter att jag nattat Milaya for jag till gymmet för tredje gången på 9 dagar. Rekord ;) Känns riktigt bra att vara igång igen. Måste ju vara i toppform tills nästa sommar!! Mer om det berättar jag en annan gång :)

Nu sova inför ännu en lång dag imorgon. Inte många timmar tills Yamila är hungrig heller så det gäller att ta de timmarna i sträck som är möjliga att få.


Postat av: anna

kanske bröllop på kommande ;)

2014-08-15 @ 13:19:34
Postat av: Greta

Även jag kom att tänka på att det ska bli bröllop 💕


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...